martes, 23 de agosto de 2011

NOU INVENT: LES PAPERERES INVISIBLES

Tavernes ha patentat un nou invent, es tracta de les papereres invisibles. Així no fan lleig al carrer. Es tracta d'un nou invent, una paperera que queda camuflada i no es veu. De forma pionera Tavernes les ha instal·lat en l'Avinguda de la Marina. Allí estan les papereres, sols que la condició per vore-les és ser del tripartit, sino eres del tripartit les papereres queden ocultes a la teua vista.
Aneu a l'Avenida i proveu, sino vegeu cap paperera és que sou del PP i si les vegeu és que sou del tripartit. Aneu corrent, perque igual quan ens llisquen van i les posen a tota pastilla.

10 comentarios:

  1. Una barrabassada més del projecte de l'Avinguda de la Marina de la Generalitat Valenciana.
    Han llevat les papereres per abaratir el projecte.

    ResponderEliminar
  2. No és l'única cosa que ha inventat el tripartit, també ha inventat els animals invisibles del parc dels vents, la urbanització invisible de l'escoleta de la mar, els locals invisibles per a Caritas i Creu Roja...i ara estan patentant el regidor invisible, perque a partir del 15 de setembre 2 regidores estaran a kilòmetres de Tavernes i seran invisibles a l'ajuntament.

    ResponderEliminar
  3. si, es com les factures invisibles que hi havien a l'Ajuntament, que per art de màgia han aparegut de sobte als calaixos.

    ResponderEliminar
  4. tota la rao te el comentari de les 8:13!!!!

    ResponderEliminar
  5. Mira tri partit, ja que parles sense saber jo el diré que els regidors o regidores que segons TU dius que estaran a km de tavernes no és cert, i si vols el 15 de ssetembre t'aplegues a l'ajuntament i ho podràs comprovar.
    Després dir-te que les papereres les ha de posar la empresa que el teu govern del PP va llogar i que a hores d'ara ha presentat una suspensió de pagament. Així va tot, com el ventilador, que sempre ventila sense saber de que parla.

    ResponderEliminar
  6. No es per res , pero encara que esta obra estiga acabantse en epoca de govern del bloc, aquesta obra fou concedida per el govern del partit popular, aixi que un poc mes de reflexió personal i menys demagogia barata, que es el que fa este blog, que per cert, mencanta que siguen sempre els mateixos qui la comenten, perque aixo vol dir que si fora una pagina web i havera de viure de les visites que treia , havera quebrat fa temps.

    ResponderEliminar
  7. jo hem pregunte quin dia el nou govern del tripartit comensarà a asumir responsabilitats i deixarà de donar les culpes de tot al pp.

    ResponderEliminar
  8. Jo no se si l'obra es del PP, el Bloc o la figa mandanga, jo se que si voleu vos deixe cinc caixons de taronges i poseu una bolseta de basura dins i ja tenim papereres. Tan costa anar i posar papereres? encara que siguen de plastic? No s'enten que el tripartit sap que no hi ha papereres i no fa res de res.
    repetisc, jo contribuisc regalant cinc caixons de taronges buits

    ResponderEliminar
  9. Aleshores, per eixa regla de tres, si jo hem compre una casa a la qual li falta la cuina, com jo no la vaig començar no cal que la acabe? doncs així em quede sense cuina,.... i on em faig el menjar? al saló?

    ResponderEliminar
  10. Em sap greu dir açò però per a donar notícies com vosaltres les doneu millor es dedicareu a una altra cosa!! Valore el que vullgau donar un altre punt de vista i que la gent no tinga sols informació "d'una de les bandes" però crec que el que vosaltres feu és perjudicial per al poble!!!
    Doneu notícies mal donades, informació escasa, poc documentada i mal redactada. Tampoc sé quin és el vostre objectiu si servir com mitjà de comunicació o simplement sou un blog d'opinió personal. Siga com siga per damunt de tot està la llibertat d'expressió i esteu en el vostre dret però fent ús d'aquesta llibertat d'expressió vos recomanaria que millor no informeu de la manera que ho feu. Ho senc molt, i no em classifiqueu ni d'un partit o d'altre perque poc tinc a veure amb uns i poc tinc a veure amb altres però almenys "La Cotorra", malgrat que molt poc objectiva també com vosaltres en la majoria de les ocasions, dóna notícies amb fonts i de trellat. Repetisc, ho senc molt.

    ResponderEliminar