miércoles, 7 de agosto de 2013

ALTRA INFORMACIÓ DE LA MOCIÓ. PRESIDÈNCIA DIU QUE LA MOCIÓ DE CENSURA ÉS LEGAL

Ha arribat a l'Ajuntament de Tavernes un informe fet pels tècnics de la Conselleria de Presidència on diu ben clar que la moció de censura presentada cumpleix amb la legalitat.
Conselleria diu que quan es va presentar Karina Vercher tenia la consideració de membre del grup d'EUPV per una mesura cautelar i diu ben clar que per tant es tenia la majoria necessària per presentar la moció.
L'informe tècnic, que no polític, deixa ben clar que la decisió de no tirar endavant el ple de la moció per part del Bipartit "vulnera l'ordenament jurídic".
Ací vos adjuntem una part de l'informe on deixa ben clar els fets que comentem:

“consideramos que el acuerdo plenario de 29 de mayo de 2013 infringe el ordenamiento jurídico, puesto que el motivo alegado para no continuar con la tramitación de la moción de censura, se fundamenta en el acuerdo de expulsión del Partido EUPV, exigiendo una mayoría especialmente agravada, obviando la existencia de una medida cautelar, en vigor en ese momento, adoptada por un órgano jurisdiccional que suspendía la consideración de concejal no adscrito a uno de los concejales proponentes de la moción .

“De este modo según los hechos probados, del caso que nos ocupa, la Sra. Vercher, no tenía la condición de miembro no adscrito en el momento de la presentación de la moción de censura al Alcalde, tampoco cuando se celeb ró la correspndiente sesión plenaria. Por tanto la decisión de la mesa de edad de no tramitar la citada moción, en base a la expulsión del Partido EUPV de uno de los concejales proponentes, exigiéndose una mayoría reforzada, incurre en infracción del ordenamiento jurídico”

5 comentarios:

  1. Segons els Cotorros eixe informe no te cap validessa, ells consideren que també es un informe de part.
    La Conselleria de Presidencia fa "un informe de part" segons ells......
    Vivir para ver.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Segons els cotorro l'alcalde és transparent i encara estem esperant que explique què feia al "palco de Mestalla" i en representació de què.

      Eliminar
    2. Estem esperant un informe del President del Tribunal Constitucional, que eixe home si que es imparcial.

      Eliminar
  2. Els tecnics son funcionaris ?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Els tècnis no se lo que son, pero els ciutadans son cada vegada menys tontos i van donan-se conter de les coses que pasen.

      Eliminar