jueves, 21 de mayo de 2015

UN POLICIA DENÚNCIA AL GOVERN DE TAVERNES PER UNA POSSIBLE DELICTE DE PREVARICACIÓ

La forma d’actuar del govern de Jordi Juan havia d’acabar com ho ha fet. Si ja va començar amb pressions i plors forçant a una regidora per fer que el nacionalista fora alcalde, ara acabarà amb un funcionari i el govern als jutjats.

Un funcionari ha denunciat que des del govern ha paralitzat molts expedients de denúncies.

La manera d’actuar era molt senzilla segons el que es desprén de la denúncia. S’ordenava als policies que seguiren activitats concretes i denunciaren. Després, sembla que quan es tramitava la denúncia, algú amb atribucions públiques canviava el contingut o la paralitzava.

Això no es pot fer i per això la denuncia és per un possible delicte de prevaricació. Què vol dir? Que un funcionari o polític pren una decisió il·legal sabent que va contra la llei. Així es beneficien a uns i es perjudiquen a altres. Si es demostren els fets, la pena és la inhabilitació, que ve a ser una obligació de deixar el càrrec públic.

Vaja, que tenim un bon cacau i el govern de Jordi Juan denunciat als jutjats. Vorem si tot va avant i com acaba.

Per ara podem pensar que els polítics utilitzen els serveis municipals per beneficiar als que creuen. Si algú ha pagat una denúncia, ha de saber que molts altres no si atenem als fets que s’han denunciat. Uns veïns són millors que altres? Tal vegada pel govern de Jordi Juan sí, això ho haurà de dir la justícia.

Com és d’esperar, des dels que estan pròxims al nacionalisme no es donen explicacions i ataquen a tots, menys a ells mateixos.

La justícia dirà.

 

6 comentarios:

  1. Sí sí, la justicia dirà, però mentres els qui hem de dir som els veïns de Tavernes. Jo no vull quatre anys més, d'amiguismes, no vull quatre anys més de veïns de primera i de segona clase, tots els veïns paguem igual, tots tenim el dret de que sen's tracte igual. Ara més que mai que no es quede ningú a casa el diumenge, que vote a qui vullga menys al BLOC que ja hem vist com actúa.

    ResponderEliminar
  2. A MI NO ME LLEVAREN LA MULTA, I LA VAIG PAGAR, SERÀN... QUI PAGUEM ELS BORINOTS QUE NO SOM AMIGUETS DE L'ALCALDE?
    SENYOR ALCALDE, PER A MI VOSTÉ NO ÉS JUST I TINC LA SENSACIÓ QUE EM DEU VOSTÉ A MI ELS 200 EUROS QUE JO VAIG PAGAR I UN ALTRE NO. QUINA POCA VERGONYA

    ResponderEliminar
  3. Poc a poc va saben-se tot. Compromis per la meua part un vot menys.

    ResponderEliminar
  4. Vaja decepció. Jo pensava que la gent de Compromís valorava la llibertat i la transpatencia i a mes a mes la defensa dels drets dels treballadors que tant esforç hens ha costat aconseguir i va i resulta que l'Ajuntament governat per ells l'han convertit en poc mes que un camp de concentració. Molt mal.... Pero que molt mal. Jo hen pregunte, en mans de quins degenerats estem? Aon parará tot este affaire? .... En fi. Ara si els pareix els tornem a votar. Jo sense ducte no els donare el meu vot.

    Tintin

    ResponderEliminar
  5. a mi em van multar de manera molt injusta, vaig anar a demanar-l'hi a Jordi que me la llevara i em va dir que no podía. Clar que jo sóc un veí normalet, no sóc empressari ni amiguet del Sr Alcalde. Pues sap que l'hi dic Sr. Jordi Juan que no va a tindre ni el meu vot ni el de la meua familia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. yo hace cuatro años los vote pensando que eran un partido democratico, que respetavan al trabajador , alos ciudadanos y a los yodos en general,
      lNo los votare

      Eliminar