sábado, 25 de mayo de 2013

ENTREVISTA A "LA CAFETERA" DE TELE 7. NO DEIXEU DE VORE-HO!

Vos recomanem que mireu este enllaç, és del programa la Cafetera Exprés i es tracta la moció i la crisi de govern que ha provocat el Tripartit.
Val la pena que mireu l'enllaç, és de "lo milloret" que hem vist fins ara.


http://www.tele7safor.com/index.php/cafetera-e.html



6 comentarios:

  1. manolo un 10.
    Mes clar imposible.
    A vore que diuen ara

    ResponderEliminar
  2. Soc d'esquerres de tota la vida, pero reconec que els del Bloc i EU en oratòria un suspès. Amb quatre dades va quedar millor Manolo. No li va f falta ni nomenar els evidents casos de desintonia entre els socis del tripartit. No se com no van anar cap representant del bipartit al programa, queda com que estan subordinats a la política comarcal dels seus partits i queda molt mal que els hajen de defendre gent que no es del poble. Així no cre que Jordi aplegui a res en València, i si aplega, pobre Compromís.

    ResponderEliminar
  3. Manolo ho ha bordat. Un 10. El de EU i el del Bloc de Gandia no estan a la altura de Manolo. Sincerament pense que es el millor alcalde que pot tindre Tavernes.

    ResponderEliminar
  4. Dice muy poco de Jordi Juan el que haya ido al debate a hablar de Tavernes un compañero suyo de Gandia. Del debate se deduce que el señor Juan estaba al corriente ya que lo datos que tenía Raul Navarro, miembro de Compromís, se los había dado el Ayuntamiento. Lo normal es que hubiera ido el señor Juan. A mí, como vecino de Tavernes, Manolo Vidal me ha convencido en un debate en el que no estaba quien tenía que estar, que es el aún actual alcalde de Tavernes. Por otra parte Manolo Vidal es un político con mucha preparación y mucha experiencia. Jordi Juan sabe que no está a su altura y eso en un debate se evidencia mucho por eso pienso que no dio la cara y fue el de Compromís de Gandia. También es evidente la inseguridad de Jordi Juan en los plenos que no le deja hablar a Manolo Vidal.

    ResponderEliminar
  5. Vergonyos, que no anara cap representant del bipartit.
    Com poden enviar a gent de Gandia, per a parlar de lo que està passant en Tavernes.

    Sols per aixó, demostra qui està a l'altura de governar el nostre poble i eixe es Manolo Vidal, que dona la cara on faça falta i no s'amaga darrere de ningú.

    ResponderEliminar
  6. Ma parece de muy mal gusto los comentarios del impresentable Alberto Pina que tiene de analista político lo que tiene el Rey de comunista.
    Un individuo que se dirigue en todo momento a una autoridad con insultos graves no es merecedor de considerarse analista, por el contrario debe ser considerado como una persona inestable con graves problemas psicológicos.
    Destacar que he sido votante del PP de hace décadas.

    ResponderEliminar