martes, 6 de noviembre de 2012

EL TRIPARTIT DEIXA CONTENIDORS DAVANT L'EDIFICI MÉS IMPORTANT DEL PATRIMONI DE TAVERNES

El Tripartit no té massa sensibilitat en matèria de defensa del patrimoni. Una prova és que des de fa mesos han deixat dos contenidors de fem en la mateixa façana de l'església de San Pere, l'edifici més important del patrimoni del casc urbà del poble.
Els contenidors trenquen totalment l'estètica de l'edifici i a més es queden enmig de celebracions tan importants com soterraments, bodes, comunions, batejos...
Una falta de sensibilitat total perque en la plaça de l'església hi ha lloc de sobra on poder deixar els conetnidors sense que molesten a ningú ni trenquen l'armonia de l'edifici més històric de Tavernes. Per exemple, es podrien deixar en la zona de l'església que puja al calvari pel carreró (és una possibilitat).
Al Tripartit no li importa massa danyar amb eixos fets el patrimoni de tots els vallers.
Damunt, els contenidors resulten perillosos perque on estan posat és una zona de pas per a vianants, vaja és la vorera natural dels peatons que han de passar per la calçada on poden passar cotxes.
Cap membre del Tripartit s'ha adonat d'este fet? Cap responsable de FCC ho ha vist?
Esperem que es canvien eixos contenidors i el Tripartit deixa d'atemptar contra el patrimoni que tenim tots els valleros.

El Tripartit ja és expert en tallar el pas de vianants, ho va consentir amb els cadafals dels bous al carrer Major, que impedien el pas de la gent per la vorera, o en festes posant un contenidor de roba en la rampa d'accés al passatge del carrer nou. Ací teniu l'enllaç que publicarem.
http://elventiladorpertavernes.blogspot.com.es/2012/09/el-tripartit-tapona-el-pas-accessible.html

8 comentarios:

  1. home, es que per a ells no es un edifici emblematic.

    ResponderEliminar
  2. En el ayuntamiento no hay contenedores pero en la iglesia si. El tripartito ha tenido un gesto desconsiderado con este templo que es un emblema del pueblo. Jordi Juan debería pedir perdón y cambiar de ubicación los contenedores. Se quitaron los contenedores de la plaza Encarnito y no en la iglesia. No se entiende

    ResponderEliminar
  3. Una cosa. La Iglesia no es patrimonio de Tavernes: ES PATRIMONIO DE LA PROPIA INSTITUCIÓN ECLESIÁSTICA. No confundamos las cosas...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perdone usted, pero el templo es un edificio patrimonial que las instituciones tiene obligación de cuidar. Nadie da subvenciones para el culto, simplemente para conservar el patrimonio. Por ejemplo, la iglesia no puede demoler el templo y hacer pisos, es un bien patrimonial protegido. Si usted se fija, en las publicaciones turísticas sí que sabe el ayuntamiento destacar a a iglesia de San Pedro. Incluso en verano se disponen visitas guiadas por el templo. Mire usted, no busque politizar o polemizar. Sea de la creencia que sea o del partido que quiera no hay ninguna justificación para dejar los contenedores en la fachada que los cambien y punto. No hay más polémica que generar.

      Eliminar
  4. un funeral, ¿desde cuando es una celebración?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No me sea simple. Un funeral si que es una celebración , pero desde el duelo. Se puede celebrar desde el respeto

      Eliminar
    2. simplemente usted no sabe lo que dice.

      Eliminar
    3. Creo que han confundido la palabra celebración, quién puede celebrar la muerte de un ser querido, con la palabra ceremonia, que etimologicamente se refiere a un acto solemne que se lleva a cabo según normas o ritos establecidos.

      El artículo está mal redactado y su respuesta fuera de lugar.

      Eliminar