viernes, 12 de abril de 2013

ALTRA MAL IMATGE DE LA PLATJA DE TAVERNES


Més deixadesa i més mala imatge que està oferint Tavernes, sobretot la que es dóna de cara el turismo que ens visita.
És un exemple més, l’estat de la rotonda que hi ha en l’encreuament a l’estació de trens. Hi ha una paret de pedres mig tombada i totes les pedres escampades per la rotonda. El barquet que engalana la rotonda està que dóna pena.
Pensem que no es pot oferir esta imatge als nostres visitants, i menys quan és una de les primeres vistes que reben de la platja.
Algú dirà que si les rotondes depenen de València, que si no és cosa de Tavernes… siga com siga, o no s’ha demanat amb suficient insistència per part de l’ajuntament o no s’han posat prou esforços.
No ens valen excuses, si no ho fa un que ho faça l’altre. Poc li costa a l’ajuntament donar-li una maneta de pintura a la barca, posar-li dos cristals i fer-ho més agradable a la vista.

5 comentarios:

  1. Efectívament , esta carretera depèn de Diputació, i, qui governa en ésta ?

    ResponderEliminar
  2. La gobierna el PP, y al PP hay que darle las gracias por haber logrado que la Diputación pagase la carretera a la playa y la recuperación de los Ullals. ¿Ya no te acuerdas cuando la playa quedaba incomunicada por las lluvias antes de la nueva carretera? ¿Ya no te acuerdas cuando moría gente en accidentes de tráfico en esta carretera hasta que no fue mejorada? Venga va señores, seamos serios. La faena de Tavernes es pedir que les mantengan las rotondas, y sino arreglarlas directamente que es la imagen de nuestra ciudad la que está en juego.
    Con un alcalde del Bloc que ni se lo ve por Valencia es difícil que nos arreglen nada. Ya tiene bastante aclarando el puzle de gobierno que tiene. En Valencia ni está ni se lo espera. Así nos va con los tres "partidos".

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perdona pero cuando hables de Ullals, no digas "recuperación", has de decir "Urbanización", que por no ser fieles a las cosas empezaron por saltarse su propio proyecto de recuperación dels Ullals. TODA UNA CHAPUZA

      Eliminar
  3. Ya han quitado el parachoques del Mini que tuvo el accidente hace mes y medio en la rotonda?

    En Pascuas aún estaba el parchoques tirado en la rotonda y todos los que nos han visitado lo han visto y criticado la dejadez del Ayuntamiento.

    Todos ven los fallos del Ayuntamiento menos los del tri "partido"

    P.D. Acabo de ver que en la Zona de Federico tambien hay un parachoques abandonado como en esta rotonda

    ResponderEliminar
  4. La imatge és qüestió de neteja i al tripartit del Sr Juan li importa una bleda la platja i Tavernes. I per València no vos preocupeu, demanar per a Tavernes no ho farà però ... demanar per a ell en Compromís... segur.

    ResponderEliminar