domingo, 22 de abril de 2012

JA TOCA PAGAR LA CONTRIBUCIÓ DOMICILIADA

Ja ve la contribució! Efectivament, en els pròxims dies l'ajuntament començarà a girar el primer pagament de la contribució. Vos recordem que el tripartit havia fraccionat en tres pagaments la contribució i el primer ja ve.
Com totes les coses, hi ha un costat bo i altre mal. El bo és que la contribució es partix en tres sense interessos, la mala cosa és que en abril ja ens lleven els diners que de normal es pagava en ple estiu i que en fraccionar-lo ens costarà saber com han pujat en realitat la contribució.
Per cert, que el fraccionament es fa sols als domiciliats. 
El fet d'avançar el pagament, li permet al govern agafar diners abans. Enguany el tripartit ingresarà quasi 600.000 euros més que el que es va ingresar l'any passat per la pujada que ha experimentat la contribució.
Insistim 600.000 euros més que l'any passat i sols amb la contribució.

10 comentarios:

  1. I de que es quexeu? quant més s'arreplegue millor per al poble, més servicis amb menys endeutament, tot vos pareix mal.

    ResponderEliminar
  2. Ping pong hasta la sopa23 de abril de 2012, 4:42

    I com no vols q el fasen ping pong si tot lo q fas es enredrar i no dir mai la veritat. Tot lo mon sap q el partit popular va pujar la contribució, tot lo mon sap que el partit popular va aprovar les pujades q n'hi haurien fins que arribara l'any 2016, tot lo mon sap q este any i l'any q ve es cobrara lo q el partit popular va aprovar la legislatura passa, tot lo mon sap q el tripartit no ha tocat res res de la contribució, q tot estava fet.
    I com no t'han de fer ping pong si tot axo no hu dius?
    Damunt, es al reves. Li tindriem q pagar a l'Ajuntament un poc més xq la gestio que fa de partir en tres la contribució val diners.
    A mi em ve de p.m. pagar-ho en tres voltes i als meus amics diuen que tambe, a vosatros com que teniu tots els dines segur que vos te igual i pagareu al final.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No digues mentires.

      El tripartito ha decidit mantindre el tipo de gravamen en 0,48 i no baixar-lo com va fer el PP l'any pasat que va baixar el tipo de gravamen 5 punts.

      El tripartito ha decidit posar el tipo de gravamen en el 0'48 i no baixar-lo al 0,40 perque vol que paguem un 10% mes que l'any pasat.

      Si tu vols financiar a l'ajuntament pagant 6 mesos avans financia-lo tu que pots pero no hi ha res que agrair al tripartito.

      Si el tripartito vol afavorir al poble que deixe pagar en tres voltes: octubre, novembre i desembre i no 6 mesos avans.

      Eliminar
  3. Ara no tinc diners23 de abril de 2012, 4:57

    Per si a algu no li ve be pagar l'IBI ara açi está el punt 5 de l'article 120 de l'ordenança fiscal que diu que pots tornar este recibo sense cap gasto i pagar al final (octubre):

    ARTICLE 120. Sistema especial de pagament
    5. En cas que el deutor, dins el termini concedit a este efecte, no duga a terme l’ingrés de l’import d’alguna de les fraccions a què es referix l’article anterior, s’entendrà que desisteix del sistema especial de pagament, i mantindrà la domiciliació si amb anterioritat en tenia.
    L’import de les quotes impagades pot abonar-se sense recàrrec ni interessos abans de la finalització del termini voluntari.

    Jo vaig a tornar el rebut i pagar abans del 8 d'octubre.

    ResponderEliminar
  4. Sinceramente, me planteo a veces al leer noticias como esta si las personas que os responsabilizáis de informar, lo hacéis porque os gusta y por ayudar a los vecinos o por otros motivos muy diferentes y que vamos a aparcar para no herir susceptibilidades.
    Las personas que se toman sobre sus espaldas la responsabilidad de ofrecer un servicio público como informar, deberían estar más preparadas, y conocer al dedillo como mínimo algunas características de aquello que informan: que cualquier Ayuntamiento, no sólo el de Tavernes, tiene la potestad de girar al cobro los recibos de los impuestos y tasas cuando lo considere oportuno. No existe ninguna norma o ley que ordene al Ayuntamiento que debe cobrar el IBI en julio, o en octubre, y el actual gobierno hubiese podido acordar sin ningún problema que se girase la contribución para el cobro el día 2 de enero de cada año.
    Con ello cabe deducir que esa crítica que se hace de que el Ayuntamiento nos quita ahora con el pago fraccionado el dinero que se paga en verano es totalmente injustificada, sin sentido e irreal.
    Si acaso, cabe agradecer al gobierno del Ayuntamiento de Tavernes, el que había antes y el que hay ahora, que nos cobre ese impuesto después del dia 2 de enero. Todo el tiempo que transcurre hasta hacerlo efectivo en el banco, es dinero de más que nos encontramos en nuestra cuenta. Y si encima se fracciona el pago mucho mejor.
    Pero sepan los lectores que el Ayuntamiento puede cobrar ese, y cualquier impuesto o tasa, el dia 2 de enero. Espero que en honor a la verdad y responsabilidad del autor de la noticia, lo publiquéis.
    Gracias.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si tu quieres pagar antes pues paga pero que sepas que no todos podemos pagar antes y me parece muy bien que el ventilador nos informe ya que, aunque el ayuntamiento tenga un innecesario jefe de prensa que nos cuesta a los ciudadanos 25.000 €/año, solo informa de lo que interesa pero de la subida de un 10% del IBI, de la retirada de mas de 20% de subvenciones a ONG's, clubs deportivos, fallas, musica,... de todo eso nada de nada.
      Ventilador continua informando lo que el tripartito se calla. Gracias

      Eliminar
  5. Amic de les 4:57 si ara no tens dines i és la tercera part, preparat a vore si el toca la loto o la grossa de l'estiu i en tens a l'estiu, perquè conforme venen les coses....
    xe, sigueu serios i deixeu de dir tonteries.

    ResponderEliminar
  6. Yo no he dicho que voy a pagar antes. Simplemente he dicho lo que puede hacer el ayuntamiento con los plazos de cobro.
    Como tampoco he dicho, pero lo digo ahora, que el tripartito no ha hecho ninguna subida en la contribución.

    La subida de ese 10% todos los años la aprobó y acordó el PP en la pasada legislatura, como alguien ya ha dicho, y sobre el 20% ¿qué vamos a decir? Sólo recordar un refrán: aquellos polvos (mala gestión del PP) trajeron estos lodos (falta de liquideza en el ayuntamiento) pero esto no es el motivo de esta respuesta y me callo sobre esto.

    ResponderEliminar
  7. Pues yo no quería pagar antes y lo comuniqué, cosa que no entiendo que hubiera que hacer porque mucha gente no se ha enterado de la jugada. Si no quieres que te lo cobren antes de hora tienes que comunicarlo porque si no, automáticamente te adelantaremos el cobro. ¿Por qué no ha sido al revés y quien quisiera fraccionar que lo hubiera solicitado?
    Pues bien, yo no quería pagar antes del periodo de voluntaria y, ya no solo me han cobrado la tercera parte antes sino que me han cobrado la totalidad del ibi.
    Me parece que hay que relajarse y procurar hacer las cosas con tiempo y mejor. ¿Cómo ha podido ocurrir esto? ¿Las prisas por aplicar medidas nuevas?

    ResponderEliminar
  8. A vore si açò servei d'algo i van pagant als proveidors amb deutes atrasats.

    ResponderEliminar